Bli en del av Frei-familien

Vi skreddersyr et avtaleinnhold som passer din bedrift

Et positivt samarbeid

Frei Fotballklubb er en av Kristiansunds største breddeklubber og har en stadig voksende medlemsmasse. Bydel Frei har stor tilflytning og vil fortsette å vokse inn i fremtiden.

Vi er en synlig klubb med stor rekkevidde både lokalt og på sosiale medier. Vi er en av breddeklubbene som når ut til flest følgere i Møre og Romsdal gjennom våre kanaler på Facebook og Instagram, og Rensvik og Omsundet Kunstgress har i fotballsesongen over tusen besøkende per uke takket være stor kamp- og treningsaktivitet.

I 2019 ble Frei FK, som eneste norske klubb, nominert av Norges Fotballforbund inn til den europeiske kåringen UEFA Grassroot Awards. Vi var Norges kandidat i klassen "Best Grassroots Club".

Årets Fair Play klubb ble vi tildelt i 2018 for vårt arbeid med å bygge en solid ramme for barn og unge på Frei.

Frei FK har et tilbud til alle bedrifter som ønsker å bli samarbeidspartner, uavhengig av størrelse og nivå. Vi skreddersyr et avtaleinnhold som passer for deg og din bedrift.

Priseksempler

kr 1500,- pr løpemeter.

Drakt:

Bryst: (opptatt)

Øvre rygg: (opptatt)

Nedre rygg: (opptatt)

Ermer/Skulder: 40 000,- per år

Shorts: 30 000,- per år

Sokker: 25 000,- per år

Ta kontakt

Generalsponsor

Små og store drømmer trenger flinke folk med gjennomføringskraft. Ikke minst gjelder det når det er snakk om penger.

Derfor er det godt å vite at de du møter i Sparebanken Møre er skikkelige folk som kjenner ditt lokalmiljø. Banken har de best skodde medspillerne for folka og bedriftene i regionen vår.

Alle våre finansielle rådgivere er autoriserte, har lokalkunnskap - og  egne spesialistavdelinger.

Hovedsponsor

Sammen kan vi få til mer! Som en stor regional aktør er Slatlem glad for å kunne gi økonomisk støtte til kultur og idrett i lokalmiljøet.

De vet at å kjøpe bil er en stor og spennende investering. Det er viktig å gi kunder en god opplevelse på alle stadier i kjøpsprosessen. Hos Slatlem skal du føle deg trygg.

På Nordmøre er de forhandler av Peugeot, Mazda, Volkswagen, Skoda, KIA og Mercedes-Benz. I Romsdalen forhandles Skoda og Mazda.

Hovedsponsor

Vi mener at god personlig oppfølging og lokalkunnskap er veien til et vellykket boligsalg. Hos oss blir du godt ivaretatt gjennom hele prosessen, og vi vil gjøre den beste mulige jobben for hver enkelt kunde.

Går du med tanker om å selge bolig, men har spørsmål om pris, oppussing, takst eller noe annet? Bestill gjerne en uforpliktende meglerprat med oss!

Vi har tid til hver kunde.

Samarbeidspartnere
Scroll til toppen