Lang og tro tjeneste i Frei FK

Æresmedlemmer

Gunnar Murberg

1953 -

Gunnar Murberg sin innsats for fotball i Frei Fotballklubb siden starten i 1997 og fra 1985 i Frei ILs fotballgruppe, er unik. Gunnar var sentral da klubbsamarbeidet med Rensvik FK ble en realitet. Han sto i bresjen for å skaffe midler til å bygge Omsundet Kunstgressbane. Mangeårig trener for damelag, pikelag og aldersbestemte lag. Han har vært leder i klubben, styremedlem i mange år samt spilt oldboysfotball. Gunnar er fortsatt aktivt og etterspurt for styret og klubben, ikke minst til dugnader.

Rolf Kvernstad

1959 - 2019

Rolf personifiserte Rensvik Fotballklubb i en årrekke før sammenslåingen i 1997 og var sterkt involvert i den prosessen. Siden den gang var han med i klubben i tykt og tynt. Rolf har hatt mange ulike verv i styre og stell, og var en stødig sekretær gjennom alle år. Rolf også med i styret for idrettsrådet i Kristiansund kommune.

Joar Eide

1950 -

Lang og tro tjeneste i Frei FK. Ulike roller i Frei IL siden tidlig 70-tall. Har vært i Frei FK siden klubben så dagens lys. Joar har hatt de fleste verv i klubben, da også som leder gjennom mange år samt trener for ulike lag opp gjennom årene. Sentral da Frei IL og Rensvik FK bestemte seg for å forene krefter. Stod i spissen for fornyelsen av Rensvikbanen da den fikk nytt kunstgressdekke og belysning.

Arnt Magne Olsen

1948 -

Har hatt ulike roller i Frei IL siden tidlig 80-tall. Har så vært med i Frei FK helt siden klubben så dagens lys i 1997. Arnt har hatt de fleste verv i klubben, da også som leder gjennom flere år samt primus motor innen oldboysfotballen i klubben. Fremdeles en aktiv og viktig støttespiller for klubben gjennom sitt engasjement på dugnadsfronten.