Åpen dag

Barnas dag på Omsundet kunstgressbane

Barnefotballen

Startskudd for sesongen

Årlig markerer Frei FK sesongstart for barnefotballen med Åpen Dag. Da kjører vi ulike stasjonsøvelser for barna med lek og moro i fokus. Våre egen ungdomsavdeling stiller opp som instruktører.

Alle lagene i barnefotballen inviteres men alle som har lyst å prøve fotball er selvsagt hjertelig velkommen.

Selve treningsøkta trekker inspirasjon fra kretsens barnefotballøkta og består av mye en-mot-en, tekniske øvelser og selvsagt mye skudd på mål. Og alt gjennomføres med et smil.

Etter arrangementet får deltakerne pølse m/brød og saft.

Tilbakeblikk

Åpen dag 2022

Et tilbakeblikk til Åpen dag i 2022. Omsundet kunstgressbane kunne by på godt vær og dertil blide barn. Det sportslige opplegget sørget for at arrangementet ble en suksess fra start til slutt.

Ungdommene som hadde rollen som instruktører avsluttet dagen med en egen treningsøkt ledet av Fredrik Kleivli og Aina Aarøe.

Tilbakeblikk

Åpen dag 2018

Full rulle på Omsundet Kunstgressbane da sportslig utvalg arrangerte åpen dag for alle barna i klubben.

Morsomme øvelser hvor ungdommen i klubben fungerte som instruktører. Ballblink var også på plass.

Hvor mange pølser er det på hver?